לחם בריא זה ד"ר מרק

מאז 1993

לפני קרוב ל-30 שנה היה ד"ר מרק החלוץ ונושא הדגל של מהפכת לחמי הבריאות. מאז ועד היום, מאפיית ד"ר מרק מייצרת אך ורק מאפי בריאות. הוותק, הידע והניסיון, לצד פיתוחים מתקדמים, הפכו את 'המאפה של ד"ר מרק' למאפיית בריאות מובילה.

בעולם של מודעות הולכת וגוברת לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מוקפדת, אנחנו ממשיכים להוביל ולחדש ולהיות תמיד צעד אחד לפני כולם, עם מגוון עשיר של מוצרי איכות, טעימים ובעיקר בריאים, העשויים מקמחים שונים בטכנולוגיות מתקדמות ותרכובות ייחודיות המיוצרות עבורכם באהבה.

מאפי הבריאות של ד"ר מרק הפכו לסמל של איכות עבור שוחרי הבריאות הנהנים ממבחר לחמים, לחמניות, פיתות וחלות, מקמחים מלאים: חיטה, כוסמין, שיפון ושיבולת שועל. היום כבר אין שום סיבה בעולם לוותר על ארוחת בוקר או ערב המבוססת על לחם בריא וטעים.

עולם שלם של בריאות, באיכות בלתי מתפשרת ובלי לוותר על הנאה וטעם מושלם.

כ 39 קולוריות

חותמת קלוריות לפרוסה

על גבי האריזה של הלחמים הקלים שלנו מופיע מידע מדויק על מספר הקלוריות בכל יחידה ואפילו בכל פרוסה. כך תוכלו לתכנן ארוחה מופחתת קלוריות בצורה משמעותית.

מכיל מחמצת

מה זה מחמצת

בצק מחמצת הוא בצק שמחמיץ בעזרת שאור לא מעובד וללא שמרים כלל. מצוין לעיכול קל ומהיר ומומלץ על ידי מומחי תזונה לבעלי קיבה רגישה. מיוצר מחיטה, כוסמין, שיפון, שיבול שועל, ושעורה.

100% קמחים מלאים

100% קמחים מלאים

מוצרי האיכות שלנו כולם מיוצרים מקמחים מלאים בלבד. קמח מלא בריא יותר ומעניק תחושת שובע בשל ריבוי בסיבים התזונתיים. הקמחים המלא מיוצר מחיטה, כוסמין ושיפון.

VEGAN

VEGAN

Vegan Friendly מסמן את המוצרים ככאלו שמותאמים לאורח החיים הטבעוני ומיוצרים מחומרים טבעיים בלבד ללא תוספים מלאכותיים ותעשייתיים על טהרת הטבעונות.

ללא תוספת סוכר

ללא סוכר

אי"ל – האגודה הישראלית לסוכרת מסמנת את המוצרים שאינם מכילים סוכר לטובת הסוכרתיים ועבור כל מי שמעוניין למנוע השמנה ולשמור על אורח חיים בריא.

אפשרי בריא

אפשרי בריא

המוצרים עומדים בהמלצות משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר בשל הקמח המלא, נתרן מופחת וערכים קלוריים נמוכים המקנים ללחם את תו הבריאות הגבוה.